Hitochdit

Har inte skrivit på länge, inte för att någon kanske ens har märkt det men ändå ;P
Har varit mycket åka runt. Vi var i Skillingmark hos älsklingens mormor och morfar en sväng.
Jättefint och mysigt. Rodde båt och allting.

Vi passade även på att åka över till Norge och köpa lite choklad. 2 chokladkakor och en liten påse med godis för ca 154 svenska kr. Det ni.
Sen åkte vi till Lysvik om jag minns rätt.
Plockade kantareller, äntligen.
Nu är semestern slut för Tony, så lika bra att jag sätter mig och jobbar jag med nu.
Vilken sommar vi har haft i år... strålande väder...
Nej.

Och självklart, ett grattis till min underbara mor som fyller år idag<3

Kommentarer
Postat av: Mammamia

Choklad är gott, kantareller är gott = en ganska bra sommar =)

Tack älskade dotter!

2009-08-03 @ 13:31:05
Postat av: anna

ja norge har ju sockerskatt!

undrar om norrmän över lag har smalare kroppar då?

ska googla detta nu. sökord "norsk bantarekropp"



miss u!

2009-08-03 @ 18:48:51
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Tony

Fast semestern var jättmysig fast det mest regnade...blir ju desto mer kramas i soffan när vädret är kasst! <3

2009-08-07 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0