Rid

När jag var ute och gick med Dexter häromdagen så kom jag på hur mycket jag saknar att rida. Bara vara nära en häst, det var ett tag sen nu. Skulle även kunna tänka mig att bara stå i ett stall och mocka!
Där vi promenerar går vi förbi massa hästar dagligen. Det är tur så jag får lite av min "hästdos". Dexter är lite rädd för dom. Men samtidigt fascinerad. Han kommer desto bättre överens med fåren som jag tror att han kanske känner en viss samhörighet med...dom är allt lite lika :) Men när dom som låter "bää" blir han lite förvånad. Varje gång.


Kommentarer
Postat av: P

Naaw, vi får besöka min arbetskamrat igen så du får rida lite baby :)



Dexter ÄR ett får!!



Kul med blogginlägg tycker jag! Älskar dig.

2010-08-15 @ 23:02:20
Postat av: MammaMia

Och så ska vi rida islandshästar! Eller? Tony också! :)

Även jag kan känna mig lite fåraktig ibland... Fast här i L-vik är vi ju alla höns :) Utom J som är Tuppen!

Kram!

2010-08-16 @ 23:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0