Hus

Okej det som var "hemligt" i förra inlägget, är inte direkt hemligt, jag var bara för lat att orka berätta ;P
Jag och Baby var och tittade på två hus. Minsann!

Båda husen ligger i Grums. Eftersom han jobbar där blir det lättare att ta sig till jobbet för honom. Dessutom spelar det ju ingen roll vart jag bor egentligen, eftersom jag jobbar hemifrån.

Iaf! Det första huset vi tittade på var ett tegelhus. Det såg ganska fint ut på utsidan. Men väl inne fick man ingen "här-vill-jag-bo" känsla. Det var mycket fix och pill och rummen var så små. Badrummet var pytte, men nyrenoverat. På gården fanns en liten lekstuga som var väldigt mysig. Men nej, ingen av oss blev kära i det huset.

Det andra huset vi kollade på var ett trähus. Rött med "grå" knutar typ.
Vi klev in och direkt kom "här-vill-vi-bo" känslan ;) Jättemysigt verkligen! stor altan som var inglasad, jättefint kök, gigantiskt badrum med både dusch och badkar. Helt underbart:)

Så nu väntar vi på besiktningsprotokoll från det huset. Vi är intresserade alltså, hoppas att budgivningen inte stiger!

Iiih kul va :)
Wish us luck!

Kommentarer
Postat av: Tony

Ja det huset ska vi ha minsann!!

Nåde den som bjuder över oss i budgivningen. Tur att jag känner folk som känner folk ;) haha

Ska bli så härligt att ta ett nytt steg i vår gemensamma framtid <3 Älskar dig!

2010-02-15 @ 22:38:31
Postat av: Mammamia

Väntar nyheter angående detta :)) Vad händer??? Kraaam

2010-02-27 @ 00:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0