Osmakligt

Snart kommer det bilder på ännu ett nytt köp jag och baby gjort. Ojojoj.
Fin sak. Dyr sak. -.-

Vi är inne i en period då vi ser osmakliga filmer. Vissa har varit riktigt bra, som tex "Deadgirl". Se den. Jag var inte alls beredd på att den skulle vara så, men ja..
Sen har jag nu till slut sett "Saló - eller Sodoms 120 dagar". Att den sägs vara den vidrigaste filmen någonsin är nog ingen lögn.. Herregud. Men nu är det gjort iaf ;)
Vi har fler kvar. Jag tycker det är riktigt kul, kvinnligt va...

Snart fyller mamma 50 år. Det är jättekonstigt, jag ser henne fortfarande som 37. En evig 37-åring.
Mamma <3

Och Dexter han växer och växer.
Värmen har varit lite jobbig för honom.
Han har ju trots allt en riktigt tjock jacka på sig jämt.
Min lilla sockervadd!





Kommentarer
Postat av: Tony P

Aaaaa, fin sak köpas mmmmmmmmmm :))))



Ja det har minsann varit en något magstark period nu...får bli lite tecknat när vi har avklarat alla filmer torr jag ;P



Naaaw, sööööt vår vovve...fast han är ett litet svin innerst inne xD



Älskar dig

2010-07-18 @ 02:19:26
Postat av: MammaMia

Tyvärr blev det ju så att ni fick se en riktigt osmaklig film hos mig också... ;) Annars är jag ju mer för romantiska komedier, så en sån kommer serveras nästa gång det blir filmtime här. Låter som om ni behöver lite motvikt till alla otäckheter ni tittar på :)



Han är så vacker, Dexter. Men hur kommer han att se ut efter höstpromenaderna? Ni får kanske ha ett litet fotbad stående vid dörren?



Usch, ja, 50 knackar på dörren :((( Hur gick det till???



Pyzz!

2010-07-18 @ 10:35:09
Postat av: Anna

värmen har varit galen, inte roligt för personal eller gamla päronskrutt på äldreboendet men senn är det vargavinter och vem skrattar då? JO DEXTER! han kan räcka tass åt solen redan nu, den som skrattar bäst skrattar sist:)

saknar er!

2010-07-19 @ 16:38:09
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0