Lycka!

Min älskling har friat till mig! Det hände på våran 2års dag.
Jättefint var det, han gick ner på knä och allt! <3
Kan knappt tro att det har hänt... Lycka!
Jag sa "ja" till er som inte förstod det...;P

Nu måste man börja planera allt. Man vill att allt ska vara så perfekt som möjligt.
Som tur är har jag min syster som är bra på att fixa och dona!
Kanske måste jag trimma kroppen och sånt. Komma i en fin klänning ;P
Men det allra viktigaste är väl att man gör detta med personen man vill leva resten av sitt liv med <3
Och det gör ju jag!

Igår blev jag ÄNNU äldre. Rynkorna fördubblades när jag vaknade den morgonen. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS PÅ BÅDE FÖDELSEDAG OCH KOMMANDE ÄKTENSKAP! Jag vill hjälpa dig med allt du behöver, tveka inte utan utnyttja en som been there, done that! <3

2010-06-08 @ 17:26:47
URL: http://orangutangen.blogspot.com/
Postat av: Linda

så himla kul för er! Och kul att du vill se videon smuli :D



Du kommer bli jättevacker på ditt bröllop! Puss på dig

2010-06-26 @ 20:30:22
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0