Ny Dator

Jaa min gamla bestämde sig för att lägga av. Inte riktigt kanske, men internet funkade inte på den. Och eftersom jag ändå tänkt byta ett tag så..ja det blev en ny helt enkelt.
Får se hur länge den sköter sig då!
Gick in och kollade hur min blogg såg ut. MEN HJÄLP vad fult! vad hände med typsnittet och så? Herregud, kanske att jag får ta tag i det. Så kan det ju inte se ut.

Det är snö. Ingen har väl missat det kanske. Någon som är väldigt glad över det är iaf Dexter. Oj så kul, tycker han medans han småhalkar runt på vägarna. Så söt man kan va!

För några dagar sen så fastnade jag och bebi framför en film som gick på tv. Det var den svenska filmen "Darling".
Jag grät mig verkligen igenom den! ÄLSKAR Bernhard! Seriöst! Vilken underbar människa, hur orkar man vara sån?

Jag skulle iaf fikat med honom på 7eleven på vardagarna och varit jättesnäll mot honom!

Älskling har gjort kladdkaka till oss nu, så vi ska snart lämna datorerna och gå och mysa till tvn istället tror jag.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Linda Rangfeldt - Med plutt i magen.

Tack sööööta :D <3

2010-11-13 @ 15:19:29
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Anna

älskar darling, mycket bra. den gör ont att se

2010-11-15 @ 01:18:15
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0