Seeeg

Det tar tydligen hundra år att bli frisk från denna förkylning, men men. Nu är det bättre helt klart.
Jag orkade ta mig ut en sväng på bergvik med loverboy i lördags. Hittade en klänning jag ville ha, så han köpte den åt mig i tidig julklapp <3


Den blev det. Blev lite kär i den. Har dock inte provat den ännu, smart som jag är ;)
Men ni kanske får se bild sen, vem vet.

På tal om julklappar har jag ingen aning om vad älskling ska få av mig.
Vi ska inte ge dyrt i år har vi sagt, ska istället lägga pengarna i "bröllopskuvertet".
Men man vill ju ändå hitta något...bra:P
Några förslag?

Kommentarer
Postat av: P

Så bra att du blev nöjd baby! Hoppas den passar bra också :)

Naaw, vet tyvärr inte vad jag vill ha älskling, men litar på att du hittar nått bra :)



2010-12-01 @ 18:25:44
Postat av: S

En riktigt hård och brutal bok kanske!

2010-12-03 @ 14:31:40
Postat av: P

kul S....kul!

2010-12-04 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0